دومین دوره لیگ فوتسال بانوان سیریک برگزار می شود



به گزارش صبح ساحل، سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک از برگزاری دومین دوره لیگ فوتسال بانوان شهرستان سیریک در دوبخش مرکز و بمانی خبرداد.
مهرداد احمدی اظهار داشت: باهدف توسعه ورزش بانوان در سیریک دومین دوره لیگ فوتسال بانوان شهرستان سیریک  در شهرستان سیریک برگزار می شود.
احمدی ادامه داد: برای نخستین  بار و با توجه به مسافت بخش بمانی تا مرکز شهرستان و بهره گیری کلیه روستاها جهت شرکت در مسابقات این مسابقات در دو گروه مرکز و بمانی برگزار و از هر گروه دو تیم راهی مرحله بعد خواهد شد.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک اشاره کرد: در گروه مرکز این مسابقات تیم های طاهرویی،گروگ،بازگر و اتحاد پشت کوه  و در گروه بمانی کنارجو،روتان،کرپان و گهردو حضور دارند که نسبت به سال گذشته با افزایش تیم ها رو به رو بودیم .
وی افزود: توسعه فوتسال بانوان در بخش های مختلف از اهداف و برنامه های هیئت فوتبال است و به دنبال تحقق آنان هستیم.
سرپرست هیات فوتبال سیریک در حاشیه رونمایی از لباس داوران هم گفت: لازمه داشتن لیگ پویا در فوتسال بانوان داشتن داوران و مربیان آموزش دیده و علاقه مند به فعالیت است.
مهرداد احمدی بیان کرد: آموزش بانوان شهرستان در رشته های داوری و مربیگری در دستور کار کمیته آموزش و داوران قرار دارد و به دنبال کادر سازی قوی در فوتسال بانوان هستیم.
سرپرست هیات  فوتبال سیریک گفت : در لیگ فوتسال بانوان استان هرمزگان در بخش داوری سه نماینده داشتیم که برای اولین بار در مسابقات استانی حضور یافتند که نوید روز خوب برای حضور بانوان دیگر در قضاوت مسابقات استانی و کشوری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها