اقلام بهداشتی بین مدارس شبانه روزی 13منطقه هرمزگان توزیع شد



به گزارش صبح ساحل،مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی، اقلام بهداشتی درقالب هفتمین کاروان اعزامی بین مدارس شبانه روزی ۱۳منطقه استان توزیع شد.

موسی دادی زاده سرخایی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این اقلام بهداشتی شامل سه هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و لوازم شخصی همچون حوله، مسواک، خمیردندان، شامپو، صابون و دیگر وسایل مورد نیاز دختران است.
وی بیان داشت: اقلام بهداشتی به آموزش وپرورش ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس و شهرستان های بشاگرد، میناب، رودان، جاسک، سیریک، حاجی آباد، بندرلنگه، بندر خمیر و مناطق  رودخانه، سندرک و فین اعزام شد. 
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: در طرح ارتقای سلامت نوجوانی دانش آموزان آموزش های لازم در خصوص سبک زندگی سالم، بلوغ، خودمراقبتی و مهارت های زندگی را فرا می گیرند و مراقبت های مختلف را دریافت می کنند.
  
دادی زاده یادآورشد: دانش آموزان مدارس شبانه روزی علاوه بر مشکلاتی که سایر نوجوانان با آن مواجه هستند به دلیل دوری از خانه و خانواده نیاز به توجه بیشتری دارند.وی گفت: دوران نوجوانی وبلوغ، از نظر جسمی و روانی از مهم ترین و حساس ترین دوره های زندگی به شمار می رود و بسیاری از مسائل و موضوع های مربوط به سلامت در این سن پایه ریزی می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها