معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان:

اعزام بیش از 5 هزار مددجوی کمیته امداد به اردو های فرهنگی و تربیتی



پنج هزار و ۹۴۷ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان از ابتدای سالجاری تاکنون به اردوهای فرهنگی وتربیتی درون وبرون استانی اعزام شدند.

به گزارش صبح ساحل معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در این مدت مددجویان و خانواده های تحت حمایت این نهاد درقالب طرح های مختلف فرهنگی وتربیتی از اردوهای عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم و درون استانی بهره مند شدند.
عیسی زارعی درتشریح عملکرد فرهنگی و تربیتی این نهاد افزود: برنامه‌های فرهنگی درقالب کارگاه‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تاثیرگذار است.
وی بیان داشت: انجام کارهای فرهنگی، ارزشی و دینی یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب است که جوانان را نسبت به اجرای آن بسیار سفارش کرده‌اند و این مهم در کمیته امداد به‌صورت جدی مورد توجه قرارگرفته تا در کنار رشد فرهنگی خانواده‌ها بستر مناسبی نیز برای استقلال اقتصادی آن‌ها فراهم شود.
این مسوول اظهارداشت: براین اعتقاد هستیم که اگر سطح توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در خانواده‌ها ارتقاء یابد، روند رو به رشد خانواده‌ها به‌سوی توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی سریع‌تر شکل خواهد گرفت.
وی بیان داشت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۲*۵*۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها