رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت:

پیش از موعد انتخابات تبلیغات ممنوع



به گزارش صبح ساحل رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه در کارزار انتخابات تنش‌آفرینی، پذیرفتنی نیست، گفت: هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

علی صالحی در جلسه ستاد پیشگیری  و رسیدگی جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان اظهار کرد: دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر دستگاه‌های مسئول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ضمن تشکیل کمیته‌های تخصصی در دل این ستاد به رصد فعالیت‌های مرتبط با موضوع انتخابات می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق به‌منظور مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان است، تصریح کرد: تبلیغات پیش از موعد و تنش‌آفرینی ، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین است، خاطرنشان کرد: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و موردبررسی قرار می‌گیرند.

صالحی با تأکید بر ضرورت توجه همگان به قانون اظهار کرد: بر اساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در جهت تحقق عدالت انتخاباتی از رویکردهای مهم این ستاد است.

صالحی برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و بی‌طرف را ملاک عمل مسئولان نظارتی و اجرایی قلمداد و عنوان کرد: باید بکوشیم تا شورونشاط مردم ارتقاء یابد و انتخابات در فضای  رقابتی  و سالم برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها