نماینده هرمزگان در آستانه انصراف از مسابقات کشور



تیم خلیج فارس پارسیان به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به علت مشکلات مالی در آستانه انصراف از این مسابقات است.
 به گزارش صبح ساحل، محسن مرادی، مدیر عامل باشگاه خلیج فارس پارسیان، با ابراز نگرانی از مشکلات مالی این تیم، اظهار‌کرد: ما باید به عنوان نماینده استان  در بازی های زیر گروه کشوری که در اواخر سال جاری برگزار خواهد شرکت کنیم اما به دلیل مشکلات مالی ودر  صورت عدم حمایت و کمک مسئولین شهرستان، از این مسابقات انصراف خواهیم داد.
وی افزود: در طول برگزاری مسابقات همواره با مشکلات مالی مواجه بودیم و برای سفر به شهرهای مختلف استان جهت برگزاری مسابقه  بدون هیچ گونه حمایت اعتبار و  با هزینه شخصی مسابقات خود را برگزار کردیم اما دیگر برای حضور در مسابقات کشوری این توان را نداریم وبدون حمایت مسوولان این کار برای ما امکان پذیر نیست. 
وی بیان داشت : همان گونه که مسئولین هرمزگانی نگاه ویژه ای به برخی تیم ها ورشته های ورزشی دارند از آن ها می خواهیم که تیم خلیج فارس پارسیان را هم فراموش نکنند و تیم نوجوانان ما را در راه مسابقات کشوری همراهی نمایند.
محسن مرادی، مدیر عامل باشگاه خلیج فارس پارسیان می گوید : همه بازیکنان تیم  بومی هستند و بدون هیچ گونه کمکی در مسابقات استانی با اقتدار به قهرمانی دست یافته اند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها