بارندگی شب گذشته بندرعباس مشکل خاصی را در پی نداشته است



سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس گفت: طی بارندگی شب گذشته و صبح امروز مشکل خاصی در شهر گزارش نشده است.

به گزارش صبح ساحل ، مظفر آرمیده در خصوص آخرین وضعیت شهر حین بارندگی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در مجموعه مدیریت بحران شهرداری، با اعلام اداره‌کل هواشناسی استان و پیش از وقوع بارندگی، اقدامات پیشگیرانه درزمینهٔ کنترل اوضاع شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته تمامی نیروهای کارگری و مدیریتی لازم در نواحی ۱۰ گانه شهرداری در حالت آماده‌باش هستند، افزود: علاوه بر نیروهای کارگری و مدیریتی، ماشین‌آلات سازمان‌ها و مناطق و عوامل سازمان عمران نیز در حالت آماده‌باش هستند.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس همچنین از آماده‌باش نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به‌منظور رسیدگی به شکستگی احتمالی شاخ و برگ‌ها خبر داد.

آرمیده با اشاره به اینکه خوشبختانه در بارندگی شب گذشته هیچ‌گونه مشکل خاصی در شهر رخ نداده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز نیروها در سطح شهر بررسی لازم جهت حل مشکلات احتمالی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از خورها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی یکی از اقداماتی است که قبل و حین بارندگی در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری بندرعباس قرار دارد.

این مقام مسئول در انتها نیز اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل، از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری را از این مسئله آگاه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها