ممنوعیت عرضه قلیان در ساحل بندرعباس



فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در طول نوار ساحلی بندرعباس در برخی ساعات ممنوع است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از فارس، عزیزاله کناری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، عرضه قلیان از ساعت 16 الی 22 در ساحل بندرعباس ممنوعیت دارد.

وی افزود: با توجه به ضرورت بهره‌گیری شهروندان و خانواده‌ها از ساحل زیبا و باطراوت و دریای آبی، از ساعت 16 تا 22 عرضه قلیان از ساحل سورو تا غدیر ممنوع است وبا متخلفان توسط شهرداری، نیروی انتظامی ودستگاه قضایی برخورد می‌شود.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: همچنین در محدوده ساحلی توسط شهرداری، بهداشت و درمان، محیط زیست و سایر دستگاه‌های مرتبط، پیام‌های ارشادی و تشویقی و... جهت آشنایی بیشتر شهروندان با مضرات استفاده از قلیان با نصب بنر و... اطلاع رسانی و هشدار داده می‌شود.

کناری اظهار امیدواری کرد: با همراهی شهروندان، میزان مصرف قلیان در ساحل به حداقل ممکن برسد و ساحل عاری از آلودگی داشته باشیم تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند در ساحل حضور یابند و به تفریح بپردازند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار در حوزه محله آیت الله غفاری نیز گفت: سیاست‌های تشویقی در حوزه صدور سند، پروانه ساخت و استفاده از تسهیلات نوسازی برای بازسازی خانه‌های فرسوده در این محله اجرایی شده است که ساکنان می‌توانند به دفتر تسهیلگری محله جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

فرماندار بندرعباس افزود: ساکنان می‌توانند هزینه‌های عوارض و سند را پس از نوسازی و ساخت املاک‌شان و زمان اخذ پایان کار دریافت کنند.

کناری افزود: در واقع برنامه‌ریزی کرده ایم که در این محله، شهرداری به سمت مردم برود و منتظر نباشند تا مردم به شهرداری مراجعه کنند تا با مشارکت ساکنان، نوسازی و بازسازی محله سریع‌تر انجام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها