توسط تیم های بهداشتی و اورژانس شهرستان جاسک صورت گرفت:

نجات جان مادر باردار در شرایط نامساعد جوی



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از نجات جان مادر باردار روستای کرتی شهرستان جاسک توسط تیم سلامت مرکز پیوشک و اورژانس ۱۱۵ لیردف و گابریک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبح ساحل ، دکتر چنگایی گفت: مادر باردار در هفته ۱۷ بارداری از روستای کرتی پیوشک دچار خونریزی می شود به علت بارندگی و طغیان رودخانه جاده ها مسدود و تمام خطوط ارتباطی تلفن نیز قطع بوده، بیمار با مراجعه به مرکز پیوشک و معاینه توسط پزشک و مامای مرکز با توجه به افت فشار خون و خونریزی شدید اقدامات نخست درمانی صورت می گیرد و جهت اعزام فوری مادر باردار توسط آمبولانس از طریق مرکز لیردف اقدام می شود.

وی افزود: مادر باردار به همراه پزشک و مامای مرکز و تیم اورژانس عازم جاسک می شوند که متاسفانه به علت طغیان رودخانه آمبولانس بعد از عبور از رودخانه دچار آسیب شده، مجددا از مرکز همجوار گابریک درخواست آمبولانس می شود و مادر باردار توسط آمبولانس پایگاه گابریک به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) جاسک منتقل می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک اظهار کرد: مادر باردار بلافاصله در بیمارستان جاسک پذیرش شد و با انجام اقدامات درمانی توسط تیم پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.  

دکتر چنگایی بعد از عمل بر بالین بیمار حاضر شد و پس از بررسی آخرین وضعیت بیمار گفت: خوشبختانه حال عمومی بیمار مساعد بوده و خطر رفع گردیده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها