هفته سختى را پشت سر گذاشتيم



سرمربى تيم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس با بيان اينكه هفته سختى را پشت سر گذاشتيم، تصريح كرد: پيروزى برابر مدافع عنوان قهرمانى كار آسانى نبود.
به گزارش صبح ساحل، سرمربى تيم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس با بيان اينكه هفته سختى را پشت سر گذاشتيم، تصريح كرد: پيروزى برابر مدافع عنوان قهرمانى كار آسانى نبود.
عليرضا بهرمن پس از پيروزى تيمش مقابل پاس ناجا اظهار داشت: هفته سختى را پشت سر گذاشتيم چراكه پيروزى مقابل قهرمان فصل قبل كار ساده‌اى نبود.
وى به تغييرات تيمش در بخش تالو اشاره كرد و افزود: حدود ٩٠ درصد قالب بخش تالو را تغيير داديم و تيم را به شدت جوان كرديم و تنها يك نفر از ادوار گذشته را نگه داشيم.
سرمربى تيم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه اعتماد به جوانان گره‌گشا بود، گفت: به جوان‌گرايى معتقدم و همين اعتماد به جوان‌ترها كار تيم پاس ناجا را یکسره کرد و آنها پس از سال‌ها طعم شكست را چشيدند.
بهرمن اضافه كرد: نفرات تالو را از دل رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى كه ماه گذشته در البرز برگزار شد برگزيدم چراكه به اعتماد به نفس آنها ايمان داشتم.
وى تصريح كرد: راه سختى را تا پايان پيش رو داريم اما هدفمان قهرمانى است چراكه تيممان در هر دو بخش تالو و ساندا بى‌نظير است.
فصل جديد ليگ برتر ووشو باشگاه‌هاى كشور در حالى از سه‌شنبه ١٩ آذرماه جارى به ميزبانى آكادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران آغاز شد كه در حساس‌ترين ديدار، دانشگاه آزاد بندرعباس به مصاف پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانى رفت و در نهايت به برترى هشت بر شش رسيد تا شروعى ايده‌آل داشته باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها