هرمزگان آماده برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید است



امنیت، آرامش، سعادت، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدای بزرگوار است و این روزها مردم و مسوولان هرمزگان آماده برگزاری کنگره ملی بزرگداشت یک هزار و ۵۰۰ شهید این استان هستند.
به گزارش صبح ساحل، طبق برنامه اعلام شده ، کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در روزهای یکم تا پنجم دیماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

اقشار مختلف مردم ، گروه های ورزشی، فرهنگی و بنگاه‌های اقتصادی نیز در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره در تلاش هستند و برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات خوبی برای برگزاری مطلوب این کنگره انجام داده‌اند و استان آماده برگزاری این کنگره ملی است.

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهار داشت: این کنگره آثار و برکت بسیاری در ابعاد مختلف از جمله در حوزه نشاط اجتماعی، فرهنگی و معنوی برای هرمزگان به همراه دارد.

وی بیان داشت: برگزاری برنامههای متنوع از جمله اجرای ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و برگزاری جشن ازدواج آسان و تامین جهیزیه برای ۱۵۰۰ زوج جوان در استان از جمله کارهای برنامه ریزی شده به مناسبت برگزاری این کنگره است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است و تاثیرگذاری مناسبی در جامعه خواهد داشت.

همتی خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری این کنگره اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با راه و اهداف شهدای بزرگوار هرچه بیشتر آشنا می شوند.

وی ابراز داشت: همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در راستای کمک به برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.

این مقام مسوول گفت: ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید امیدآفرین است و باید از این طریق در جامعه نشاط و امید ایجاد کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها