تیم شهرداری بندرعباس سرآمد ورزش حرفه ای استان است



 الیاس محسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در آستانه آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس، حمایت همه‌جانبه خود را از این تیم ابراز کرد.
به گزارش صبح ساحل، الیاس محسنی در این دیدار بیان کرد: تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از لحاظ فنی بسیار پویا است و توانسته با اقتدار طی این دوازده هفته شایستگی و توانایی های خود را به رخ حریفان بکشد.
وی تصریح کرد: با وجود شما بازیکنان و کادر فنی پر توان این تیم انسجام و انضباط تیمی لازم را دارد و این شاکله در ترغیب برای حمایت بیشتر ما را امیدوارتر می‌کند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: این تیم سرآمد ورزش حرفه ای شهر بندرعباس است و نتیجه حاصله سازنده آینده همه‌مان است و شما اعضای تیم در نمایش این شایستگی‌ها نقش اساسی را عهده‌دار هستید.
وی در پایان با اعلام حمایت همه‌جانبه خود از این تیم، گفت: باید هرچه بیشتر به سمت استانداردها برویم تا در اولین گام در لیگ برتر بسکتال باشگاه های کشور موفق باشیم.‌
تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز پنج شنبه در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم توفارقان آذر شهر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها