فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان بیان کرد:

به کارگیری ظرفیت آحاد جامعه برای برطرف کردن مشکلات



فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های تمام آحاد جامعه و دستگاه های متولی زمینه مرتفع ساختن مشکلات کشور را فراهم کرد.

به گزارش صبح ساحل سردار اباذر سالاری در اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی قرارگاه های طرح تحول محلات شهرستان بندرخمیر اظهار داشت: کار بزرگ قرارگاه تحول محلات زمینه وظرفیت نزول نصرت الهی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس درس حفظ وحدت و انسجام را به ما آموختند افزود: اعتقاد ما بر این است که اگر در هر جامعه ای مردم درکنار هم قرار گرفته و ید واحده شوند هیچ بن بستی در اراده و مسیر نیل به اهدف جمعی و مشترک آنان وجود نخواهد داشت و قطعا نصرت الهی نیز شامل حال می شود. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تاکید بر اینکه هر جا علما و بزرگان ورود پیدا کردند موفقیت بیشتری حاصل شده است تصریح کرد: لازمه تحقق این مهم آن است که به مانند دوران دفاع مقدس با ایجاد‌ و بهره گیری از تمام ظرفیت آحاد جامعه و دستگاه های متولی با آسیب شناسی و احصا مشکلات، نسبت به رفع مشکلات با وحدت اقدام شود. 

گفتنی است در این مراسم که همراه با برنامه های مختلفی از جمله حرکات رزمی و اجرای سرود همراه بود ازبرترین های جشنواره درعرصه های مختلف تجلیل شد. 

همچنین نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول محلات بسیج نیز در حاشیه این جشنواره آغاز به کار کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها