مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها:

واگذاری اراضی جنگلی در کشور ممنوع است



مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها:بر اساس تصمیم سازمان جنگل‌ها مقرر شده در حوزه اراضی جنگلی در کشور واگذاری نداشته باشیم و تاکید داریم که جنگلها مصون از هر گونه واگذاری باشد.

به گزارش صبح ساحل،« نامدار » در گردهمایی معاونین حفاظت و امور اراضی کشور گفت: قلمرو کاری ما و ماموریت ما حفاظت از عرصه های منبع طبیعی ،احیا و بازسازی است.

 

وی افزود :ادارات کل منابع طبیعی باید با میزان درخواست های واگذاری معادن و اراضی منابع طبیعی با حداقل های ممکن مواد معدنی را واگذار کنند.

 

 مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگلها ادامه داد: استانهای اذربایجان غربی و شرقی ،فارس ، لرستان ،گلستان ،ایلام و زنجان از جمله استانهایی موفقی بودند  که حداقل واگذاری ها را داشته اند.

 

وی گفت: مدیران و روسای وقت سازمان و معاون امور معدنی صمت تفاهمنامه ای را به امضا رسانند و شیوه نامه و دستورالعمل های بعدی نیز ابلاغ شد و  با توجه به اینکه پرونده های زیادی در هیئت حل اختلاف  ماده 24 مکرر است تفاهمنامه به قوت خود باقی است و درخواست از مدیران کل استانی این است تلاش کنند اختلاف به هیئت خل اختلاف ارجا نشه و حتما خودسان حضور داشته باشند و با این مورد موافقت نکنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها