مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

تمام شرکت های حمل و نقل کالا و مسافری متعلق به بخش خصوصی است/افزایش ۵ درصدی جابجایی کالا



به گزارش صبح ساحل، « یوسف عابدینی » در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل ضمن تبریک هفته راهداری اظهار کرد: در مجموع ۹ هزار و ۹۳۷ کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان وجود دارد که چهار هزار و ۹۶۷ کیلومتر آن آسفالته، هزار و ۲۹۳ کیلومتر راه شوسه و سه هزار و ۶۶۷ کیلومتر نیز راه خاکی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان آسفالت شده است، افزود: سال گذشته نیز ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با بیان در سال جاری ۱۵۸ نقطه حادثه خیز در هرمزگان شناسایی شد، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۲ نقطه مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار گرفت که تا شهریور ماه امسال ۱۵ نقطه آن رفع شد، پنج نقطه در حال اجرای عملیات و دو نقطه نیز آشکاری سازی شده است.

وی از برقراری ارتباط سامانه بین پایانه و بندر از ۲۰ آذر خبرداد و گفت: از این پس رانندگانی که مجوزهای قانونی داشته باشند اجازه ورود به بندر را دارند که نتیجه آن حذف واسطه و دلالان و بهبود فرایند حمل و نقل است.

عابدینی به سهمیه سوخت سواری های کرایه عمومی اشاره و بیان کرد: برای این سواری های ماهیانه ۷۵۰ لیتر سوخت در نظر گرفته شده است و بزودی نیز سوخت براساس پیمایش به آنها تعلق می گیرد و هیچ افزایش کرایه ای در این بخش نداشته ایم.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد سفرهای اتفاق افتاده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل روندی ثابتی داشته است، افزود: طی این مدت در بخش جابجایی کالا نیز شاهد افزایش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه در سال پیش بودیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها