دبیر شورای عالی امنیت ملی:

بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان در هیچ یک از تجمع‌ها حضور نداشتند



دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد جانباختگان رخداد‌های اخیر در تهران در هیچ یک از تجمع‌ها حضور نداشتند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده‌های گروهی از جانباختگان رخداد‌های اخیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریابان شمخانی در این دیدار‌ها که در جوی صمیمی انجام شد، ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان، از عزم مسئولان نظام بر‌ای ترمیم سریع خسارت‌ها و کاهش آلام خانواده‌ محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ یک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشتند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیرسازمانی کشته شده‌اند. لذا اجرای پروژه کشته‌سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته‌های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است؛ گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه‌ای که از طرف رئیس جمهور محترم به آن‌ها واگذار شده است باید با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه‌ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت‌های وارد شده به مردم اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها