نمایش رزمی اقتدار مدافعان حرم در بندرعباس اجرا می‌شود



نمایش رزمی اقتدار مدافعان حرم همزمان با برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان(از ۱ تا۵دی‌ماه سال جاری) در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس اجرا می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، معاون هماهنگ کننده تیپ امام سجاد(ع) هرمزگان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایش با هدف نقش مدافعان حرم در آزادی حرم اهل بیت، شناساندن چهره واقعی داعش و پشتیبانی‌های جبهه کفر از جریان تکفیری به نسل جوان جامعه برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم خادمی‌زاده با اشاره به اینکه این نمایش توسط سپاه امام سجاد(ع) و بسیجیان برگزار می‌شود افزود: همچنین برای انجام این کار، تیم‌هایی از کارگردانان و هنرمندان سینمایی استان همکاری دارند.

وی در خصوص شرح این نمایش اظهار کرد: در این نمایش روستایی نمادین طراحی شده از منطقه‌ای در سوریه با هدف ۱۰۵ که مردم آن زندگی عادی خود را می‌گذرانند و داعش با پشتیانی کشورهای غربی و عربی و جریان‌های تکفیری، به آنجا حمله می‌کند و با وحشی‌گری زنان و کودکان را به اسارت می‌گیرد که مدافعان حرم با ندای رهبر انقلاب وارد عملیات می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده تیپ امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: درگیری‌ها، اتفاقات، آتش زدن منازل روستاییان و تصرفات توسط گروه‌های داعشی، چگونگی نجات مردم آن منطقه توسط مدافعان حرم، بالا رفتن پرچم مقاومت و نورافشانی و شادمانی روستاییان به معرض نمایش برای عموم گذاشته می‌شود.

سرهنگ پاسدار خادمی‌زاده ابراز کرد: در پایان این نمایش نیز مراسم نمادین تشییع تعدادی از شهدای پیکر شهدای مدافع حرم را با انجام سنج‌دمام برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای اجرای نمایش رزمی اقتدار مدافعان حرم، ۱۵۰ نفر شامل، افراد نظامی، تکاوران، مردم، مجموعه اجرایی و عملیاتی همکاری دارند.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از اول تا پنجم دی‌ماه سال جاری، به همراه چندین نمایشگاه و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها