هرمزگان قهرمان دوچرخه سواری پیشکسوتان ایران شد



هجدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور (انتخابی تیم ملی) به میزبانی شهر ساوه و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های استقامت و تایم‌تریل برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از رقابت‌ها که به‌مدت دو روز در جاده یولاق شهر ساوه جریان داشت، تیم هرمزگان با کسب ۱۸۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و استان‌های فارس و البرز نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
وحید لطفی، جمشيد حمد ملکی، عزت‌الله مظاهری، بیژن امیر اخوری، حسن آریان فرد دوچرخه سواران هرمزگان در این رقابت ها بودند که موفق به کسب چهار مدال طلا دو مدال نقره سه مدال برنز شدند و عنوان نخست را کسب کردند‌ .
در پایان این رقابت‌ها «صمد برهانی حقیقی» از خوزستان مقام اول مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت بالای ۶۵ سال را کسب کرد.
در ماده ۶۰ تا ۶۴ سال رشته استقامت نیز «بیژن امیرآخوری» از هرمزگان قهرمان شد.
در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال همین رشته نیز «رسول نصرالله عباسیان» از استان گیلان مقام اول را به‌دست آورد.
در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال نیز مقام قهرمانی به «جواد دنیادیده» از استان آذربایجان شرقی قهرمان شد و در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال «سهراب پیلتن» از استان فارس بر سکوی نخست ایستاد.
سید «مهدی میرباقری» از البرز در رده ۴۰ تا ۴۵ سال قهرمان شد و «وحید لطفی» از هرمزگان نیز در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال عنوان نخست را کسب کرد.
در رشته تریل و در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال «ایرج یحیایی» از استان البرز قهرمان این دوره از رقابت ها شد ودر رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال «جواد دنیادیده» از آذربایجان شرقی توانست همانند رشته استقامت عنوان نخست را به‌دست آورد و در سنی ۴۵ تا ۴۹ سال «جمشید حمدملکی» از زنجان مقام نخست را کسب کرد.
«حسین داودیان» از خراسان رضوی در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال و «حسین محمدی‌ها» از استان البرز در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال نیز موفق شدند مدال طلای این رقابت ها را کسب کنند.

 رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور در آیین توزیع مدال‌های نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات که در سالن شهید آوینی برگزار شد، گفت:  فقط یک سوم از منابع مالی مصوب امسال از سوی فدراسیون جذب و دریافت شده که این مسئله در پیشبرد برنامه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است. 
«خسرو قمری» اظهار داشت: برگزاری هجدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور از رده سنی ۳۵ تا ۶۵ سال با هدف دور هم بودن رکاب‌زنان قدیمی و همچنین انتخاب نفرات تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی مالزی انجام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها