چک های بی محل در دستمان داریم



زاهدی، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با صبح ساحل در باره بازی نکردن تیم آذرخش در مقابل فرش آرا گفت: در وظایف من نیست که توضیح دهم چرا امروز بازی آذرخش و فرش آرا مشهد برگزار نشد بلکه باید مالک، مدیرعامل و عوامل مدیریتی باید توضیح دهند. وی بیان داشت: هرچقدر رایزنی و صحبت با بازیکنان و کادرفنی صورت گرفت نتیجه‌ای در برنداشت.

به گزارش صبح ساحل، وی بیان داشت: هرچقدر رایزنی و صحبت با بازیکنان و کادرفنی صورت گرفت نتیجه‌ای در برنداشت. زاهدی اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته از سوی باشگاه بازیکنان و کادرفنی تنها قول و وعده شنیده‌اند که هیچ‌گاه محقق نشده است و مجموعه بازیکنان و کادر فنی از ابتدای هفته جاری تصمیم گرفتند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، حاضر به انجام بازی نیستند.
وی در پاسخ به سؤال صبح ساحل مبنی بر اینکه چکی به مبلغ چهارصد میلیون تومان جهت پرداخت مطالبات بازیکنان صادرشده است، ادامه داد: از سال ۹۱ تاکنون چک در دست بازیکنان و کادرفنی قرار دارد که هیچ‌گاه پاس نشده است پس قاعدتاً این چک هم پاس نمی‌شد و این مسیرها سال‌هاست طی شده که امروز دیگر بازیکنان حاضر به انجام بازی نشدند.
سرپرست تیم فوتسال آذرخش در خصوص وضعیت این تیم برای حضور برابر مس سونگون در هفته آینده، هم گفت : هیچ‌چیز مشخص نیست که به تبریز سفر کنیم یا خیر اما اگر آن بازی انجام نشود تیم آذرخش به لیگ دسته دوم سقوط می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها