پس از بارندگی ها:

پارسیان به شرایط عادی بازگشت



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شرایط عادی پس از بارندگی های امروز در غرب استان به ویژه در شهرستان‌های بستک و پارسیان حاکم شده است.
علیرضا صفاایسینی ضمن اعلام این خبر، افزود: از ساعت دو بعد از ظهر که بارندگی در منطقه کاهش یافت محور مواصلاتی پارسیان به بندرلنگه بازگشایی شده و دیگر مشکلی در این محور وجود ندارد.
 
وی با اشاره به منطقه رودخانه کوشکنار، بیان کرد: این منطقه نیز به دلیل طغیان رودخانه کوشکنار مسدود شده که با فروکش رودخانه این محور نیز بازگشایی خواهد شد.
 
صفاایسینی خاطرنشان کرد: قطعی برق و آب اکثر نقاط به مدار بازگشته و تنها در چند منطقه به دلیل ایمنی مردم برق قطع شده که پس از فروکش کردن آنها نیز در مدار قرار خواهند گرفت.
 
وی اضافه کرد: در تمام مدت بارندگی از طریق ارتباط بی‌سیم و ارتباط ماهواره ای با فرماندار و هلال احمر پارسیان در ارتباط بوده ایم و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به برقراری ارتباط از طریق ایرانسل در پارسیان، افزود: به دلیل بروز مشکلاتی در فیبر نوری پارسیان، شرکت زیر ساخت در ایجاد ارتباط با مشکل روبرو شده که در حال برطرف سازی آن هستند.
 
وی با اشاره به بارش ۱۶۵ میلیمتر باران در بستک،گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی در شهرستان بستک، تنها آب گرفتگی معابر و تعدادی خانه مسکونی اتفاق افتاده که برای رفع آنها اقدامات لازم در حال انجام است.
 
صفاایسینی با بیان اینکه در پارسیان و بستک خسارات جانی نداشته ایم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت در امداد و نجات ها جلوگیری از خسارت جانی است، در این دو شهرستان هیچ خسارت جانی نداشته ایم.
 
وی با بیان اینکه بارندگی ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: از امشب بارندگی در شرق استان نیز آغاز خواهد شد و از تمامی هم استانی ها درخواست می شود که به منظور کاهش خسارات احتمالی و بروز مشکلات از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها