چرخ اقتصاد استان هرمزگان در دست کارآفرینان



حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در اولین همایش بزرگ کارآفرینی هرمزگان، کارآفرینان را مجاهدان عرصه اقتصادی نامید و گفت: کار آفرینان می‌توانند چرخ اقتصاد استان هرمزگان را پیش ببرند.

به گزارش صبح ساحل،وی با بیان اینکه کارآفرین باید به دنبال خلق کالاهای مهم باشد، اظهار کرد: کارآفرینی نوعی خلق است و کارآفرینان خالق آن هستند.عبادی زاده افزود: جوانان نقطه امید و اتکای جامعه ما هستند و کارهای بزرگی را در برنامه گام دوم انقلاب در پیش دارند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به پیوستن شهربندرعباس به شبکه جهانی شهرخلاق اضافه کرد: بار مسئولیت ما افزایش یافته و جوانان استان باید خلاقیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند.
وی با بیان اینکه در استان هرمزگان باید هرخانه تبدیل به یک کارخانه شود، گفت: زنان استان هرمزگان در گذشته تولیدکنندگانی بودند که در حوزه صنایع دستی علاوه بر کشور ایران، کشورهای حوزه خلیج فارس را هم تحت پوشش قرار داده‌بودند.
اما جمعه در ادامه داد: استان هرمزگان باظرفیت های بسیار بالایی که دارد، زمینه را برای فعالیت کارآفرینان جوان و خلاقان حوزه کارآفرینی فراهم کرده‌است.
عبادی زاده در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بازتعریف کار عنوان کرد: کارکردن فقط اداری و پشت میز نشستن نیست، بلکه خلاقیت در این حوزه اهمیت دارد.
وی مهارت آموزی را ضرورت اجتناب‌ناپذیر جامعه دانست و افزود: ما نیازمند دیدگاه منتظم و منظومه‌ای هستیم.
نماینده ولی فقیه با اشاره به بار مسئولیت کارآفرینی برعهده دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشگاه‌های ما باید از حوزه دانش و پژوهش فراتر رفته و وارد بخش صنعت شوند و با تعامل‌های دوسویه به حل مشکلات بپردازند.عبادی‌زاده در پایان اظهار کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند نقش اثرگذاری در جامعه در حوزه کارآفرینی داشته باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها