استاندار هرمزگان خواستار شد:

توسعه پروازهای داخلی و بین‌المللی شرکت ایران ایر از طریق فرودگاه های هرمزگان



استاندار هرمزگان خواستار توسعه و افزایش پروازهای داخلی و بین‌المللی شرکت ایران ایر از طریق فرودگاه های استان هرمزگان شد.

به گزارش صبح ساحل فریدون همتی صبح امروز(۱۰ دی ماه) در نشست با کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما، ایران ایر) عنوان کرد: با توجه به تقاضاهای زیادی که برای مسافرت های هوایی از طریق فرودگاه بندرعباس به شهرهای اطراف و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد، می توان پروازهای این فرودگاه را با استفاده از هواپیماهای ای تی آر شرکت ایران ایر برای انجام پرواز های مسیرهای کوتاه، توسعه داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مناسب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر پنج پرواز در هفته توسط این شرکت از بندرعباس به جزیره ابوموسی و بالعکس انجام می شود و می‌توان آن را تا هفت پرواز نیز افزایش داد.

استاندار هرمزگان افزود: توسعه پروازها از فرودگاه بندرعباس به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله درخواست‌های مردم این استان به ویژه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و شرکت ایران ایر می تواند در این خصوص کمک خوبی داشته باشد.

همتی با اشاره به راه‌اندازی پرواز جاسک به تهران و بالعکس، تصریح کرد: انجام منظم پروازها در این مسیر بسیار مهم است و در این خصوص نیز شرکت ایران ایر می‌تواند مشارکت و کمک داشته باشد.

وی گفت: از جمله دیگر موارد مهم برقراری پرواز ثابت از طریق فرودگاه بندرلنگه در مسیرهای شیراز، تهران و دوحه کشور قطر می‌باشد که در این خصوص نیز باید پیگیری لازم انجام شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه پروازهای درون استانی نیز می‌توان پرواز بندرعباس به جاسک را با استفاده از هواپیماهای ای تی آر راه اندازی نمود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما، ایران ایر) نیز در این نشست اظهار داشت: توسعه پروازهای منطقه‌ای و بین استانی از طریق فرودگاه های استان هرمزگان از جمله برنامه‌های شرکت ایران ایر می باشد.

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه افزود: در این راستا برنامه‌ریزی هایی را برای انجام و برقراری پروازهای جدید به ویژه از فرودگاه بندرعباس انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین توسعه پرواز های بین‌المللی و برقراری پرواز بندرعباس به دوحه قطر را در برنامه داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها