در انتقامشان قیام می کنیم / یادداشت مهراب رشیدی قائم مقام مدیر مسئول صبح ساحل



هزاران بار خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ترین افراد قر ار داد.

بار دیگر تروریست های آمریکایی حماقت خود را نشان دادند

رفتار جنون آمیزی که ریشه در کینه دارد، عقده ای که در دلشان بود وشکست های پی در پی آنها در منطقه باعث شد گلوله های نادانی اشان از اسلحه حماقتشان شلیک شود، غافل از آنکه (( شهید زنده است ))(( بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود ))، افق نگاه امام امت را ندیدند،چشم هایشان کور شد از شرارت های بی شمار اما شادمانی زیادطول نکشید.دست ترس  پس کله شان زد و از خواب پریدند.
کابوس انتقام چنان جلو چشمشان رژه می رود که کاسه چه کنم چه کنم را به سوییس بردند و دست به دامان شیوخ عرب شدند. ده ها کشور را واسطه می کنند و غلط کردم در چهره پلیدشان ظاهر می شود.
آقای ترامپ اینجا ایران است و حاج قاسم سلیمانی یک ایرانی که همه دنیا به عشق رشادت ها و مبارزاتش با تروریسم از نیویورک و لندن گرفته تا خاورمیانه به خونخواهی اش شعار می دهند. شهید سلیمانی فقط یک فرمانده جنگی نبود او سمبل مقاومت است و خونش درخت پایداری را چنان آبیاری می کند که ریشه آن تل آویو وکاخ سفید را فرو خواهد ریخت.
ایران،جهان اسلام و همه عدالت خواهان جهان به انتظار وعده انتقام سخت امام خامنه ای نشسته ایم و خواهیم دید چگونه فرزندان ولایت گلویتان را در کاخ سفید می گیرند و نوکران سعودی و صهیونیستی تان را به  رسوایی اسیر خواهند کرد.
رسانه های جیره خوارتان تصویر شهید را سانسورمی کند تا بار جنایت را بکاهند  تاثیری ندارد و نخواهد داشت. یادآوری می کنم پیام ولی امر مسلمین جهان را که در وسعت جهان اسلام انتقام گرفته خواهد شد.و خروج از منطقه شاید بتواند مقداری از ضررهایتان را کم کند.  پس زودتر عقل ناقص خود را بکار ببرید و تا سیل مقاومت غرقتان نکرده بروید واین تازه آغاز راه است.          

«بسم الله الرحمن الرحیم»

قائم مقام مدیر مسئول صبح ساحل«مهراب رشیدی »

منتشر شده: 1
دوست
۱۵ دی ۱۳۹۸
احسنت جناب رشیدی کاملا دقیق و کوبنده
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها