مسئول هماهنگی برپایی موکب عزاداران شهید سپهبد سلیمانی در هرمزگان:

شرایط اسکان عزاداران هرمزگانی در کرمان فراهم است



مسئول هماهنگی برپایی موکب عزاداران شهادت سپهبد سلیمانی در هرمزگان گفت: شرایط اسکان برای عزاداران شهادت سپهبد سلیمانی در کرمان فراهم است.

به گزارش صبح ساحل، بهزاد امامدادی اظهارداشت: موکب‌هایی برای عزاداران شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که قصد شرکت در مراسم تدفین وی را دارند در نظر گرفته شده است.

وی با ذکر این نکته که شرایط اسکان برای عزاداران در کرمان فراهم است، عنوان کرد: چهار هزار پرس غذا در شهرستان حاجی‌آباد در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی برپایی موکب عزاداران شهادت سپهبد سلیمانی در هرمزگان تشریح کرد: پخت غذا در موکبی واقع در روبروی امام‌زاده سید محمد شهرستان حاجی‌آباد انجام خواهد شد که سعی دارد غذای گرمی را برای عزاداران فراهم کند.

۱۲ هزار پرس غذا در کرمان در نظر گرفته شده است

عیسی سالار محمدی مدیر موکب عزاداران شهید سپهبد سلیمانی  اظهار کرد: در شهرستان حاجی‌آباد دو موکب در نظر گرفته شده است که یکی در روستای سرچاهان و دیگری در شهر حاجی‌آباد، روبروی امام‌زاده سید محمد برپا خواهند شد.

وی عنوان کرد: ۱۲ هزار پرس غذا برای پذیرایی از زائرین استان هرمزگان و دیگر استان‌های کشور پخت خواهد شد.

مدیر موکب عزاداران شهید سپهبد سلیمانی در هرمزگان با بیان اینکه برنامه‌هایی برای اسکان عزاداران در کرمان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: ۴ هزار تخته برای اسکان عزاداران به استان کرمان منتقل شده است.

به گزاش صبح ساحل، قابل توجه برادران و خواهران هرمزگانی که قصد دارند جهت شرکت در مراسم تشیع سردار سلیمانی از امروز در شهرکرمان اسکان یابند به اطلاع میرساند محل پردیس شماره ۲ دانشگاه پیام نور کرمان برای اسکان و پذیرایی در نظر گرفته شده است.
آدرس: بزرگراه امام رضا ع ...سه راه شرف آباد ... پردیس شماره ۲دانشگاه پیام نور کرمان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها