لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور:

 پیروزی مقتدرانه شهرداری بندرعباس در مقابل نیروی زمینی تهران



دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و نیروی زمینی تهران از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برتری 94  بر 73 تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، دراین دیدارکه درسالن فجر مجموعه ورزشی تختی بندرعباس درحضور 700 تماشاگر به قضاوت جواد زارع به همراه رسول داوری و رسول کاربخش به عنوان داوران اول ودوم و با حضور منوچهر کاظمی نماینده وناظرداوری فدراسیون برگزار شد.
رضا هنگام پورسرمربی تیم شهرداری دراین دیدار تیمش را با ترکیب اولیه اسحق حاتمی فر ، کیدر ادواردس ، ویلی کواسی، یونس لاله زاده، مرتضی طاهری وارد میدان کرد.
درسوی دیگر نیز محمد ایزد پناه سرمربی تیم نیروی زمینی اشکان جعفری ، محمد حسین ذاکری ، سید علیرضا مرتضوی ، ستار شیخ و سجاد قاسمی به عنوان بازیکنان ترکیب اولیه وارد میدان کرد.
این بازی در حالی آغاز شد که شاگردان ایزد پناه در تیم مهمان عملکرد بهتری نسبت به شهرداری داشتند اما این تیم میزبان بود که توانست در ادامه روند بازی را تغییر داده و کوارتر نخست را با برتری 26 بر 11  به پایان برساند.
در کوارتر دوم بازی نیز تیم مهمان عملکرد خوبی داشت نیروی زمینی توانست سه امتیاز نیز از حریف خود پیش بیافتد، کوارتر دوم این دیدار با برتری 18 بر15 شاگردان ایزد پناه همراه بود تا نیمه نخست این بازی با برتری 41 بر 30 تیم شهرداری به پایان برسد، در کوارتر سوم این بازی نیز تیم نیروی زمینی تهران شروع خوبی داشت و با اختلاف امتیازی 3 این کوارتر در نهایت با برتری 21 بر 18 نیروی زمینی به پایان رسید.
عملکرد شاگردان رضا هنگام پور در کوارتر چهارم بهتر از 3 کوارتر نخست بود و بازی خوب کدرادواردس و  موجب شد تا شهرداری در امتیاز 90 بر 71 با 19امتیاز اختلاف از حریف خود پیش بیافتد همچنین در ادامه این کوارتر، بازی متعادل‌تر شده و با برتری 35 بر 22  شهرداری همراه بود تا این دیدار در نهایت با نتیجه 94 بر 73 تیم میزبان به پایان برسد.
به گزارش صبح ساحل، حدود 700 نفر از هواداران با حضور در سالن فجر بندرعباس از نزدیک شاهد دیدار این تیم با نیروی زمینی بودند همچنین پیش از آغاز این بازی، اعضای دو تیم با حضور در مقابل یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم مهمان در برخی صحنه‌ها نسبت به قضاوت داور این بازی اعتراض کردند. یک بازیکن این تیم نیز در اواخر بازی به دلیل پنج خطای شخصی از بازی اخراج شدند.
کدرادواردس در دقایق مختلف بازی از سوی تماشاگران تشویق شد، این بازیکن در کوارتر پایانی با پرتاب های سه امتیازی یکی از بازیکنان موثر در پیروزی تیمش بود.

 پیروزی مقتدرانه شهرداری بندرعباس در مقابل نیروی زمینی تهران

 پیروزی مقتدرانه شهرداری بندرعباس در مقابل نیروی زمینی تهران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها