دیدنی های مسقط عمان و نگاهی با جاذبه های طبیعی و تاریخی آن



به گزارش صبح ساحل، مسقط در مقابل شهرهای پر زرق و برقی همچون دبی بسیار ساده و دوست داشتنی است این شهر که پایتخت عمان است آب و هوایی مطبوع و معتدل دارد نفس کشیدن در این هوا لذتی دوست داشتنی برای گردشگران است. مناطق گردشگری مسقط بیشتر جنبه طبیعی دارند و می توانید در این شهر جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی را مشاهده کنید خیلی از گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند از لذت خوردن غذاهای دریایی بحث می کنند طبیعت این شهر شامل کوه های خشکی است که دور تا دور آن را احاطه کرده اند آرامشی که می توانید در این شهر تجربه کنید برای شما قطعا خاطره انگیز است.

یکی دیگر از لذت هایی که گردشگران می توانند تجربه کنند لذت قدم زدن در سواحل هنگام غروب است قدم زدن در بیابان های این منطقه نیز بسیار لذت بخش است. تماشای اجرای برنامه دلفین ها و گشت و گزار در بازارها را نیز حتما در برنامه سفر خود قرار دهید. آشنایی با فرهنگ و تمدن مردمان این منطقه از نزدیک می تواند شما را از هیاهوی شهرهای بزرگ و پر تجمل دور کند.


دیدنی های مسقط کدام اند:
مسقطی ها مردمانی مهمان نوزا و خون گرم اب آداب و رسوم خاص خود هستند این شهر پر جاذبه یکی ازجاذبه هایی است که در راهنمای سفر به مکان های دیدنی عمان به آن اشاره می شود. شور و حرارتی که در میان مردمان این منطقه وجود دارد توجه گردشگران و توریست های زیادی را جدای از ملیت های گوناگون به خود جلب می کند. شما علاقه مندان و گردشگران می توانید در این بخش از آرگا با جاذبه های توریستی این شهر بیشتر آشنا شوید و با کسب اطلاعات درباره این مکان های دیدنی برای سفر خود برنامه ریزی کنید

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها