استاندار هرمزگان:

اقدام سپاه سیلی محکمی به آمریکا زد



استاندار هرمزگان با اشاره به اقدام غرورانگیز دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن بخشی از پایگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای تروریست آمریکای جنایتکار، سیلی محکمی به آن‌ها زد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی امروز (۱۸ دی‌ماه ۹۸) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان وی، عنوان کرد: باید به ملت بزرگ ایران درود بفرستیم که این‌چنین یکپارچه، میلیون‌ها نفر از مردم در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار حضور یافتند و قدردانی خود از ایشان را نشان دادند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در تبیین شخصیت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمودند که ایشان فردی شجاع و با تدبیر بودند و شهادت ایشان نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده است.

استاندار هرمزگان افزود: این ویژگی‌های مهم شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید سرلوحه همه ما باشد.

همتی با اشاره به اقدام غرورانگیز دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن بخشی از پایگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای تروریست آمریکای جنایتکار، سیلی محکمی به آن‌ها زد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا دشمن را بشناسیم و در راستای هدف مهم و راهبردی بیرون راندن دشمن به‌ویژه آمریکایی‌ها از این منطقه تلاش کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها