سپاه قلب دشمن را نشانه رفت/ترامپ چاره‌ای جز مخفی کردن آمار تلفات ندارد



به گزارش صبح ساحل، احمد جباری صبح امروز اظهار کرد: پس از ترور سردار سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی در عراق، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که انتقام سختی در راه است و هنوز پیکر مطهر این شهید دلاور مقاومت به خاک سپرده نشده بود که ایران سیلی محکمی را روانه پایگاه‌های تروریستی آمریکا در منطقه کرد.

وی با بیان عظمت اقدام نظامی کشورمان در حمله موشکی به پایگاه‌های تروریستی آمریکا در منطقه، خاطرنشان کرد: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری در دنیا جرأت حمله به پایگاه‌های آمریکا را که به مثابه خاک آن بشمار می‌روند، نداشت اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در برابر استکبار اساسا هیچ واهمه‌ای به خود راه نداده و نخواهد داد و هیمنه آنان را در منطقه خرد کرد.

نماینده سابق مردم هرمزگان در خانه ملت با اشاره به ضرورت پاسخ قدرتمندانه ملت ایران به آمریکایی‌ها در مقابل ترور فرمانده ارشد نظامی کشورمان و مجبوب قلب‌های ملت ایران، افزود: ترامپ حماقت بزرگی کرد و اولین پاسخ ایران به این جنون احمقانه را نیز دریافت کرد و بدون شک ضربات سنگین‌تری نیز در راه است.

جباری ادامه داد: ملتی که در دین و مکتب خویش به شهادت مسلح است، از هیچ قدرتی واهمه ندارد و این همان چیزی است که امثال ترامپ و دیگر سران فاسد غرب از درک آن عاجزند.

وی تصریح کرد: حضور آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا جز ناامنی، بدبختی، فلاکت و چپاول اموال ملت‌ها ثمره‌ای نداشته است و تداوم این حضور نیز فساد و تباهی منطقه را بدنبال خواهد داشت و جز با اخراج آنان از منطقه، صلح و آرامش واقعی تجربه نمی‌شود.

این چهره سیاسی شاخص اهل‌سنت گفت: حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه ملت ایران بود و فقدان او در قلب همه ایرانیان احساس می‌شود و ما طبق وعده خداوند، انتقام او را مستمرا از آمریکای جهانخوار خواهیم گرفت.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها