شناسایی و دستگیری باند توزیع ماری‌جوانا و قرص‌های روان‌گردان در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند ۶ نفره توزیع‌کنندگان مواد مخدر گل و قرص‌های روان‌گردان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،  سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۱ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده را در بندرعباس اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر ماری‌جوانا (گل) و قرص‌های روان‌گردان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۶ نفر از اعضا این باند را در بندرعباس دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان دو کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر گل در بسته‌های مختلف، ۴۳ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص‌های روان‌گردان و ۱۱ هزار سی‌سی شربت متادون کشف و ضبط و در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان که در امر جابجایی و توزیع مواد استفاده می‌شد توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر و با اقتدار طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها