قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار

قیمت روز خودرو شنبه ۲۱ دی ماه



بازار خودرو بعد از افزایش قیمت مداوم در هفته گذشته، امروز رفتار دوگانه در پیش گرفته است. طوری که بعضی خودرو‌ها با افزایش و بعضی دیگر با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. طوری که محصولات سایپا تا یک میلیون و محصولات ایران خودرو تا دو میلیون تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشته‌اند. قیمت روز پراید در حال حاضر ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و پژو ۴۰۵ GLX با نرخ ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸

به گزارش صبح ساحل،خودرو‌های سایپا امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند و شاهد ادامه افزایش قیمت بعضی محصولات این شرکت هستیم. در طرف مقابل بعضی دیگر روند کاهشی در پیش گرفته‌اند. برای مثال امروز تیبا ۲ در بازار حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق‌دار رفتار متفاوتی دارد و با افزایش قیمت یک میلیونی در ادامه روند روز‌های قبل تا ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. امروز ساینا روند کاهش قیمت در پیش گرفته و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. قیمت روز کوییک دنده‌ای در بازار امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۷۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸

پراید هاچ‎بک بدون تغییر نسبت به هفته گذشته روی نرخ ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متوقف شده و حدود ۱۷ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید صندوق‌دار با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار حدود ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در طرف مقابل پراید وانت همچنان در مدار صعودی قرار دارد و امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت روز پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ در بازار به ۶۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۷۰۰,۰۰۰
۵۳,۲۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۵,۵۰۰,۰۰۰
۶۴,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۸,۶۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۸,۸۰۰,۰۰۰
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸

قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار تا میلیون تومان نسبت به پنجشنبه هفته گذشته نوسان دارد. امروز پژو ۴۰۵ روند کاهش قیمت به خود گرفته و شاهد ارزانی نسبی این محصولات هستیم. طوری که پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز کاهش قیمت یک میلیونی را در کارنامه امروز خود به ثبت رسانده و در بازار با نرخ ۱۰۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۴۰۵ SLX هم با کاهش قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و با نرخ ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در بازار قیمت‌گذاری می‌شود.

سمند LX امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان گران شده و افزایش قیمت نسبی به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز سمند LX در حال حاضر ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل سمند EF ۷ مثل هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و تغییری پیدا نکرده است. این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو تنها ۶۹ میلیون تومان است.  

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که نشان دهنده افزایش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی این محصول نسبت به پنجشنبه هفته گذشته است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی در بازار ۱۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ رفتار متفاوتی از خود نشان داده و بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته گذشته روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصول کارخانه برای این محصول حدود ۳۸ میلیون ارزان‌تر و در محدوده ۷۹ میلیون تومان اعلام می‌شود.  

پژو پارس امروز در بازار یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۰۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۷۸ میلیون تومان است. رانا در بازار امروز افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و حدود ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دانگ‌فنگ H۳۰ روی نرخ ۱۶۳ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد.

دنا معمولی تیپ ۱ در بازار امروز کاهش قیمت یک میلیون تومانی را به نام خود ثبت کرده است. طوری که قیمت روز این محصول ایران خودرو در حال حاضر به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده که حدود ۴۴ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه است. دنا پلاس شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و یک میلیون تومان نسبت به پنجشنبه هفته پیش ارزان شده است. قیمت روز دنا پلاس در حال حاضر ۱۵۶ میلیون تومان است. در این بین دنا پلاس توربو تغییریپیدا نکرده و روی قله ۱۸۷ میلیون تومان متوقف شده  است.  

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۸,۵۰۰,۰۰۰
۷۰,۴۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۷۰۰,۰۰۰
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۴,۶۰۰,۰۰۰
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۶,۶۰۰,۰۰۰
۱۰۵,۲۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۴,۹۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۸,۲۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۳,۳۰۰,۰۰۰
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 1
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور هفته را با افزایش قیمت آغاز کرده‌اند. امروز جک J۴ در بازار حدود دو میلیون تومان گران شده و به ۱۵۷ میلیون تومان رسیده است. این اتفاق باعث شده قیمت بازار برای محصول از نرخ مصوب کارخانه پیشی بگیرد. جک S۳ در بازار امروز افزایش قیمت دو میلیونی را پشت سر گذاشته و با قیمت ۲۲۲ میلیونی به استقبال مشتریانش آمده است. جک S۵ در بازار امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات کرمان‌موتور به نام خود ثبت کرده و حدود سه میلیون تومان گران شده است. قیمت روز جک S۵ در حال حاضر ۳۱۰ میلیون تومان است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۲۲,۰۰۰,۰۰۰ 
 ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰ 
 ۳۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو بعد از مدت‌ها ثبات در قیمت‌ها، امروز تا دو میلیون تومان گران شده‌اند. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار با افزایش دو میلیونی نسبت به روز‌های قبل، به ۱۴۳ میلیون تومان رسیده است. MVM X۲۲ دنده‌ای شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۱۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. این افزایش قیمت دو میلیونی باعث شده MVM X۲۲ اتوماتیک به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان برسد و در یک قدمی کانال ۲۰۰ میلیونی قرار بگیرد. MVM X۳۳ از روند گرانی محصولات مدیران خودرو مستثنی نیست و در بازار امروز ۲۴۶ میل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها