چهار کوهنورد در سیلاب فین گیر افتاده اند



عملیات امداد و نجات چهار کوهنورد که  از روز جمعه ۲۰دی در منطقه فین شهرستان بندرعباس گیر افتاده اند، از روز یکشنبه ۲۲دی آغاز می شود.

به گزارش صبح ساحل، رییس هیات کوهنوردی هرمزگان با تایید این خبر گفت:این افراد اعضای یک تیم  کوهنوردی هستند که از تهران وارد استان شده و  پس از عزیمت به منطقه ای سخت گذر بین منطقه فین در شهرستان بندرعباس و رویدر در شهرستان خمیر، هنگام بازگشت با جریان شدید رودخانه سیلابی مواجه و متوقف شدند.

محمدهادی مفضل شامگاه شنبه گفت: آخرین تماس با افراد گروه یاد شده ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۲۱دی ماه بوده و با همین تماس، مکان آنها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این افراد در مسیر برگشت پشت رودخانه "کُل" متوقف شده اند و در تماس صبح شنبه به آنها توصیه کرده ایم تا رسیدن نیروهای امدادی جابجا نشوند.

مفضل اضافه کرد: به دلیل شرایط جوی بحرانی و مسافت زیاد و حجم سیلاب، امکان اعزام نیروی پیاده به منطقه مورد نظر در روز شنبه وجود نداشت.

وی اظهار امیدواری کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده و قول همکاری از سوی معاونت عمرانی استانداری و جمعیت هلال احمر، صبح یکشنبه ۲۲دی یک فروند بالگرد برای جستجو و نجات، عازم منطقه مهدی آباد (بین فین و رویدر) شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها