برآورد خسارت ها در اسرع وقت انجام می شود

آبگیری مناسب سدها و سازه‌های آبخیزداری در هرمزگان



استاندار هرمزگان گفت: از همکاری بسیار خوب مردم استان در راستای توجه و رعایت نکات ایمنی در بارندگی‌ها و همچنین آمادگی و اقدامات مناسب اعضای ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه‌های اجرایی تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی صبح امروز(۲۲ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارندگی های گسترده در استان هرمزگان طی روزهای اخیر، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی هواشناسی، ستاد مدیریت بحران در استان و همه شهرستان های هرمزگان برای این بارندگی‌ها در آمادگی کامل بود و تمهیدات و تجهیزات مورد نیاز در سراسر استان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: طی این روزها در همه مناطق جغرافیایی استان هرمزگان شاهد بارندگی بودیم.

استاندار هرمزگان افزود: همکاری مردم در راستای رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارها بسیار خوب و مناسب بود و با هماهنگی و آمادگی خوب همه دستگاه‌های اجرایی و ستاد مدیریت بحران در مرکز استان و شهرستان ها شرایط به خوبی مدیریت شد.

همتی تصریح کرد: در پی این بارندگی‌ها، سدها و سازه‌های آبخیز داری استان به شکل خوبی آبگیری و سفره‌ها و منابع آب زیرزمینی نیز به خوبی تغذیه شدند.

وی با بیان اینکه این بارندگی ها خسارت‌هایی به برخی ابنیه ها، جاده ها، اراضی کشاورزی و تاسیسات آب و فاضلاب و برق نیز وارد کرد، خاطرنشان کرد: برآورد میزان خسارت ها در اسرع وقت انجام و گزارش آن به وزارت کشور ارائه می‌شود تا اعتبارات مورد نیاز جهت جبران این خسارت ها از سوی دولت تصویب و ابلاغ شود.


استاندار هرمزگان یادآور شد: از همکاری بسیار خوب مردم استان در راستای توجه و رعایت نکات ایمنی در بارندگی‌ها و همچنین آمادگی و اقدامات مناسب اعضای ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه‌های اجرایی تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: ایسنا
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها