رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد

الزام قانونی به ساماندهی فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب



علی صالحی از ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع رهاسازی پساب فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب و تعیین ضرب الاجل قانونی برای دستگاه های مسئول خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با توجه به رهاسازی پساب فاضلاب منازل مسكن مهر شهرستان ميناب به محیط پیرامونی آن كه منجر به آلودگي زیست محیطی منطقه و رودخانه زهوكي شده است ، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع ورود نموده و در این راستا ؛ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب با احضار مدیران دستگاه های مسئول و تعیین ضرب الاجل قانونی خواستار رسیدگی فوری به موضوع و رفع آلودگی های به وجود آمده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب تذکرات لازم را به شهردار، رئیس شوراي شهر ، رئیس شبكه بهداشت و رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است ابراز امیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از اتمام ضرب الاجل قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام نمایند.

صالحی همچنین تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: به دستور مرجع قضایی بررسی های کارشناسی جهت شناسایی عوامل دخیل در این آلودگی زیست محیطی ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، قصور و تقصیر با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها