لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس از مدعی قهرمانی یک امتیاز گرفت 



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته نخست از دور برگشت در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف تیم پاس همدان رفت. 
به گزارش صبح ساحل در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور نارنجی پوشان بندرعباسی از ساعت ۱۴ امروز به مصاف سبزپوشان همدانی رفتند .
تیم پاس همدان که این فصل عزم خود را جزم کرده است تا بتوانند به لیگ یک صعود کنند در نیمه نخست روی دو اشتباه بازیکنان شهرداری به دو گل دست یافت تا با پیروزی به رختکن برود. شاگردان ابراهیم باعثی در تیم شهرداری در این نیمه چند موقعیت گلزنی داشتند اما از آن بهره نبردند. 
با شروع نیمه دوم شهرداری بازی متفاوتی از خودش به نمایش گذاشت ودر کمتر از ده دقیقه دو گل خورده را توسط علیرضا اسلامی و هادی دهقانی جبران کرد.
در ادامه شاگردان باعثی در تیم شهرداری بندرعباس می توانستند به گل سوم‌ هم برسند اما تلاش آن ها ره به جای نبردند. در دقیقه ۹۰ بازی هم داور بازی یک پنالتی روی هادی دهقانی نگرفت تا این بازی با نتیجه مساوی دو دو به پایان برسد. 
شهرداری بندرعباس در گروه دوم با تیم های شهرداری بندرماهشهر، پاس همدان، شهرداری بم، نفت و گاز گچساران، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایرانجوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، شهدای رزکان کرج و مس شهر بابک هم گروه است. مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است. در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. ضمن این که دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها