حیف و صد حیف؛

آذرخش به لیگ یک فوتسال سقوط کرد 



تیم آذرخش بندرعباس در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس به دیدار مقاومت البرز رفت. 
به گزارش صبح ساحل، تیم آذرخش با کسب ۲۳ امتیاز و ایستادن در مکان دوازدهم جدول رده بندی در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار داشت و کسب سه امتیاز این بازی برایش از اهمیت زیادی برخوردار بود. ‌
آذرخشی‌ها در صورت پیروزی مقابل مقاومت البرز شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر کشور داشتند به همین خاطر از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کردند. 
شاگردان عباس روز پیکر در تیم آذرخش در نیمه نخست سه بار از حریف سرسخت خود جلو افتادند اما در نهایت این نیمه سه سه به پایان رسید. اسحاق سورغالی، محمد زاهدی و امین نصراله زاده سه گل آذرخش و احسان سهیلی و سهیل جاهدی دوگل برای مقاومت گلزنی کردند.‌
با شروع نیمه دوم باز این آذرخش بود که با گل محمد بنی اسدی دوباره از مقاومت جلو افتاد اما این گل هم زیاد توام نداشت و علی شیخلر گل چهارم را برای مقاومت به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه مساوی چهار چهار به پایان برسد و آذرخش با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به اهورا پس از پنج سال حضور در لیگ برتر به لیگ یک فوتسال باشگاههای کشور سقوط کرد . 
مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به پایان رسید و در پایان ۸ تیم‌ مس سونگون، گیتی پسند، فرش آرا مشهد، شهروند ساری، ستارگان ورامین، سن ایچ ساوه، سوهان محمد سیمای قم و حفاری به پلی آف راه یافتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها