امداد رسانی به مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد با استفاده از تمامی امکانات



استاندار هرمزگان از امداد رسانی و ارائه خدمات به مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد با استفاده از تمامی امکانات و نیروها خبر داد.

به گزارش صبح ساحل فریدون همتی عصر امروز(۲۲ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش باران های سیل آسا در شرق هرمزگان به ویژه در شهرستان های جاسک و بشاگرد، عنوان کرد: با توجه به این بارندگی‌های گسترده و وقوع سیلاب، تعدادی از روستاها از جمله در پایین دست سد جگین تخلیه شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی خوبی که از قبل برای این بارندگی‌ها وجود داشت، در حال حاضر با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و تلاش گسترده نیروهای امدادی در این منطقه، کار امداد رسانی و ارائه خدمات به مردم در حال انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: با استفاده از تجهیزات در نظر گرفته شده، روند اسکان اضطراری ساکنان روستاهای تخلیه شده در حال انجام است و اقلام مورد نیاز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

همتی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها در این مناطق در حال ارائه خدمات هستند و نیروی دریایی نیز امکانات خود را برای این امداد رسانی به کار گرفته که از همکاری آنان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر این سیلاب تعدادی از جاده ها نیز در این منطقه مسدود شده که به محض کاهش میزان سیل، اقدامات برای بازگشایی جاده ها انجام می‌شود.

با دستور استاندار هرمزگان، معاون عمرانی استانداری و جمع از اعضای ستاد مدیریت بحران استان در شهرستان های جاسک و بشاگرد حضور یافته اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها