لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان

نریمان دربی را برد و صدرنشین باقی ماند



هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر فوتسال هرمزگان با انجام سه دیدار به پایان‌ رسید.

به گزارش صبح ساحل، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان تیم نریمان بندرعباس و بیمارستان امام رضا (ع) حساس ترین بازی را انجام دادند.
مقاومت میناب در سالن یادگار امام میزبان نیک پخش بندرعباس بود و آیندگان‌ در سالن فجر بندرعباس با ساحل شهرداری سیریک بازی کرد. دو تیم نریمان و بیمارستان امام رضا (ع) برای صدرنشینی می جنگیدند که پیروز این نبرد تیم نریمان بندرعباس بود. نریمان که با تساوی هم به دلیل تفاضل گل در صدر جدول رده بندی می ایستاد پس از مدت های محمد صادقی کیادهی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت و با دانش خوب این مربی موفق شد در یک بازی برتر ۵ بر دو بیمارستان امام رضا(ع) را شکست و صدرنشین باقی بماند. برای تیم نریمان بندرعباس سینا احمدیان پور دوبار و بهنام ساربانی،مهدی ثامری و فرامرز مرادی هرکدام یک گل اند.‌ برای تیم بیمارستان امام رضا (ع) هم‌ سعید اقتداری و امیر اقتداری گلزنی کردند. در این بازی علی صابری از تیم بیمارستان امام رضا(ع) به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.
بازی مقاومت میناب و نیک پخش هرمزگان سه سه مساوی شد. برای مقاومت میناب محمد بالنجی،رسول مدنی و محمدامین محبی و برای نیک پخش هرمزگان مهراب دهقانی، پوریا کرتی و حمید باقرزاده گلزنی کردند. ‌در این دیدار محمد جواد مادونی از تیم مقاومت میناب به عنوان بازیکن اخلاق برگزیده شد.
آیندگان در خانه با نتیجه شش بر چهار مغلوب ساحل شهرداری سیریک شد. چهار گل تیم آیندگان را  علی اکبر سالاری دو گل ، محمدامین فارسی و محمدامین زنجبر به ثمر رساندند. برای ساحل شهرداری سیریک هم مصطفی ملایی نژاد چهار گل و حسین فایز دوگل زد . بازیکن اخلاق این بازی مصطفی ملایی نژاد از تیم ساحل شهرداری سیریک شناخته شد.‌
بدین ترتیب صعود تیم های نریمان بندرعباس، بیمارستان امام رضا(ع) یادآور غدیر و آیندگان به عنوان چهار تیم اول جدول به مرحله پلی آف لیگ برتر قعطی شد که در این مرحله تیم های نریمان بندرعباس با آیندگان وتیم بیمارستان امام رضا(ع) با یادآور غدیر به صورت رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.
تیم نیک پخش هرمزگان با هشت امتیاز به همراه تین کشاورز احمدی که نیم فصل دوم در مسابقات حاضر نشد به لیگ دسته اول استان سقوط کردند.
در پایان هفته چهاردهم سینا احمدیان پور از تیم نریمان بندرعباس با ۱۷ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. حسن سپهری از تیم یاد آور غدیر با ۱۶ گل زده در مکان دوم ایستاده است. نوید آذری از تیم مقاومت میناب با ۱۵ گل عنوان سومین گلزن برتر را در اختیار دارد. امیر احسان مرادی از تیم یاد آور غدیر و علی صابری از تیم بیمارستان امام رضا(ع) با ۱۲ گل زده در مکان چهارم جدول گلزنان قرار گرفته اند.
برنامه مرحله پلی آف این مسابقات هم اعلام شد. در بازی های دور رفت پلی آف سه شنبه بیست و چهارم دی ماه آیندگان با نریمان بندرعباس و بیمارستان با یادآورغدیر بازی خواهند کرد. در دو بازی برگشت جمعه بیست و هفتم دی ماه نریمان بندرعباس با آیندگان و یادآور غدیربا بیمارستان بازی می کنند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها