پرداخت صدقه درهرمزگان ۳۰ درصد افزایش یافت



مردم هرمزگان از ابتدای سالجاری تاپایان آذرماه امسال ۴۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند این میزان درهمسنجی با پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح ساحل،معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۲۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از طریق صندوق‌های کوچک خانگی، ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال  صندوق‌ معابر وهشت میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.
سیاوش عامری روز دوشنبه گفت: یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از صدقه‌های پرداختی نیز کمک موردی و ۸۲۰ میلیون ریال از طریق روش‌های نوین الکترونیکی بوده است.
وی بیان داشت: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده درهرمنطقه برای نیازمندان همان منطقه و طبق دستورالعمل‌های موجود در سرفصل‌های مختلف ازجمله کمک‌های موردی خاص، کمک‌هزینه‌ بهداشتی و درمانی، تحصیلی، تامین مسکن، کمک به امر ازدواج نیازمندان و معیشت مددجویان هزینه می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق روش‌هایی همچون تلفن گویای ۳۲۸۸، یا ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب و یا از طریق شماره‌گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقه به نیازمندان اقدام کنند.
درحال حاضر ۹۰ هزار و ۴۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۹۰ خانوار از آن‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند و از تمامی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها