انتقال دو بیمار قلبی توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵



رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، از اعزام بالگرد، جهت انتقال دو بیمار قلبی، از روستای سگرکن و سگن از توابع بخش سردشت بشاگرد، به بیمارستان بقیه الله سردشت خبر داد.
به گزارش صبح ساحل دکتر حسین قاسمی گفت: به دنبال مسدود شدن مسیر این دو روستا، به دلیل طغیان رودخانه،  وقوع سیل و آبگرفتگی، راه ارتباطی این روستا با مرکز شهرستان قطع و امکان انتقال این دو بیمار بصورت زمینی نبوده؛ لذا به فوریت بالگرد اورژانس ۱۱۵ به منطقه اعزام شده و دو بیمار قلبی آقای ۸۳ ساله و ۶۲ ساله جهت ادامه درمان به بیمارستان بقیه الله بشاگرد منتقل شدند

همچنین سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی توسط سه فروند بالگرد اورژانس هوایی گناباد، ایرانشهر و زاهدان در مناطق سیل زده خبر داده است.

 دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی توسط  ٣ فروند بالگرد اورژانس هوایی گناباد، ایرانشهر و زاهدان در مناطق سیل زده خبر داده است.

همچنین بر اساس اعلام این سازمان، رئیس سازمان اورژانس کشور جهت بازدید از مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان و نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به این استان سفر کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها