مینابی‌ها جشنواره تئاتر خیابانی سابات را از سر می‌گیرند



جشنواره تئاتر خیابانی سابات میناب که به دلیل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی متوقف شده بود، روند اجرایی آن از روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در این باره گفت: جشنواره تئاتر خیابانی سابات این شهرستان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارگردانان و عوامل اجرایی ادامه می‌یابد.
رضا اوژند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این جشنواره نمایش‌ "جنگ تمام عیار" به کارگردانی خالد رحیمی در روستای پولاد قاسمی روز جمعه ۲۷دی اجرا می‌شود.
وی از دیگر نمایش‌ها به "فرصت" به کارگردانی حسن درویشی  و نویسندگی حامد شه‌رسانی در روستای کردر رضوی و "به دنبال خودم می‌گردم" به کارگردانی و نویسندگی زهرا عربی و بهناز زارعی اشاره کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: هم‌چنین سه نمایش "هفت، هشت،شیش" به کارگردانی داوود رمضان‌زاده، نمایش "خشتی برای دیوار کج" به کارگردانی میران سلمانی و نمایش "مقصر" به کارگردانی راضیه پودات در پارک مکران برای داوری، اجرای عموم خواهند داشت.
اوژند مراسم پایانی این دوره از جشنواره و تجلیل از برگزیدگان جشنواره را جمعه شب ۲۷ دی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان در سالن فرهنگسرای شهید بهشتی اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها