رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان خبرداد:

برگزاری کلاس ارتقا داوری سه به دو در بندرعباس



کلاس ارتقا داوری سه به دو در بندرعباس برگزار خواهد شد.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: کلاس ارتقا داوری درجه سه به دو اوایل بهمن ماه به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.
عبدالمجید معماری بیان داشت : این کلاس با حضور ۳۰ داور آقا و بانو استان که شرایط حضور در این کلاس را دارند در محل سالن آموزش هیات فوتبال استان برگزار خواهد شد و داورانی که بتوانند این کلاس را با موفقیت به پایان ببرند مدرک درجه دو داوری رسمی کشور را اخذ خواهند کرد.
وی گفت: این کلاس طی سه روز برگزار خواهد شد و با توجه به این که تنها ۳۰ نفر می‌توانند در این کلاس حضور داشته باشند از پذیرش داوران غیر استان هرمزگان معذور هستیم و حتی حدود ۱۵ داوری که فعالیت کمتری با کمیته داوران استان داشته اند از ورودشان در کلاس جلوگیری خواهد شد و تنها ۳۰ نفر در این کلاس خواهند بود.
عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان در پایان خبر از برگزاری کلاس های درجه سه فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال در بندرعباس داد و گفت: از زمانی که رفیعی به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس انتخاب شده است ایشان در بحث آموزش داوران هم‌پای هیات فوتبال استان حرکت می کنند و تاکنون عملکرد خوبی داشته اند.
منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها