قائم مقام شرکت بناگستر کرانه:

هرمز را باید در سطح بین المللی معرفی کنیم



قائم مقام شرکت بناگستر کرانه از برگزاری مسابقات ماراتن آقایان و نیمه ماراتن بانوان هرمز در پایان هفته جاری خبر داد.
طالب زارع در گفت و گو با صبح ساحل، افزود: امسال برای ششمین سال متوالی شرکت بناگستر کرانه (حامی مالی برگزاری جام هرمز) میزبان دوندگان پرشور ماراتن از استان های کشور است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون با بیان اینکه در راستای مسئولیت های اجتماعی خود سعی بر ارتقا جایگاه دوومیدانی و به طور کلی ورزش استان هرمزگان در سطح کشور داریم، اضافه کرد: با همکاری فدراسیون دوومیدانی رقابت های دو ماراتن قهرمانی کشور جام هرمز در تقویم رسمی دوومیدانی کشور ثبت شده است و هر ساله شاهد برگزاری این رقابت ها در استان هرمزگان هستیم.
وی ادامه داد: مسابقه نیمه ماراتن بانوان از سال گذشته برای دومین بار با استقبال پرشور مردم مهمان‌نواز جزیر هرمز برگزار شد و امسال نیز شاهد حضور بانوان شرکت‌کننده برای سومین سال متوالی در دو نیمه ماراتن خواهیم بود.
زارع با اشاره به اینکه جوایز نقدی این جام یکی از مهمترین انگیزه‌های دوندگان برای رقابت با یکدیگر است، اظهار کرد: خوب به طبع تعیین جوایز ویژه تب وتاب مسابقه و همچنین سطح کیفی رقابت دوندگان را بالا می برد و یقیناً انتظار داریم تا شاهد مسابقه خوبی هم باشیم.
قائم مقام شرکت بناگستر کرانه عنوان کرد: همه تلاش ما و البته کادر فدراسیون دو و میدانی و شرکت بناگسترکرانه در برگزاری این مسابقات، برندسازی این جام در سطح بین الملل است که امیدوارم بتوانیم در صورت فراهم شدن شرایط مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن امسال جام هرمز را با حضور دوندگان خارجی به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: بی شک برگزاری این چنین مسابقاتی برای دو و میدانی ایران در سطح بین‌الملل نقطه عطف و قوت خواهد بود و با تداوم میزبانی‌ها در مسابقات این چنین، شاهد ارتقای جایگاه دوندگان ماراتن و حتی دو و میدانی ایران در سطح بین الملل خواهیم بود.
زارع در پایان در خصوص مکان برگزاری این مسابقات گفت: از آنجا که هرمزگان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری قدرتمندی است که از آن ها غفلت شده است، با میزبانی این مسابقات در جزیره هرمز سعی و تلاش مان دیده شدن جزیره هرمز و مطرح شدن آن در سطح کشور و در سال های آتی در سطح بین المللی است.
ششمین دوره مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن هرمز پنجشنبه و جمعه(26 و 27 دی ماه) هفته جاری در جزیره هرمز برگزار می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها