اشتغال به کار خارج از زندان برای ۱۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اعطای اشتغال به کار خارج از زندان برای ۱۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی صبح امروز (۲۴ دی ماه) در بازدید از ندامتگاه بندرعباس، اظهار کرد: : با راه اندازی مرکز جدید اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ظرفیت بسیار خوبی جهت اشتغال به کار خارج از زندان برای مددجویان ندامتگاه های استان هرمزگان ایجاد شده است . 

وی تصریح کرد: اشتغال به کار زندانیان در خارج از زندان فرصت بسیار خوبی برای حرفه آموزی و اشتغال مولد مددجویان است. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این حجم از اشتغال خارج از زندان موجب کاهش تراکم جمعیت کیفری داخل زندان می شود و فرصت مناسب تری جهت اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را فراهم می آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ، بیشترین بازدید قضات در سطح زندان های هرمزگان مربوط به بازداشتگاه قشم است.

وی افزود: حضور قضات در ندامتگاه علاوه بر کاهش جمعیت کیفری اثرات بسیار خوبی در آرامش خاطر مددجویان و امنیت پایدار داشته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: مهمترین دغدغه مددجویان رسیدگی به موقع به مشکلات قضایی است که خوشبختانه این مهم نیز در بازداشتگاه قشم به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

صالحی  افزود: بعد از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، همه قضات محاکم قشم به طور منظم در زندانها و بازداشتگاه های استان حضور یافتند و بررسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: حبس زدایی از سیاست های راهبردی دستگاه قضایی است و این موضوع نیز در قشم و دیگر حوزه های قضایی استان با جدیت دنبال می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها