در جلسه فرماندهان سپاه استانی و کشوری مطرح شد؛

پخت روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق سیل زده جاسک



در جلسه فرماندهان سپاه استانی و کشوری عنوان شد: آشپزخانه و نانوایی سیار در مناطق سیل زده دایر شود و روزانه بیش از سه هزار دست غذای گرم تهیه و بین سیل زدگان توزیع شود.

به گزارش صبح ساحل، ظهر امروز فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همراه با سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده بندر جاسک هرمزگان بازدید کردند.

پیش از بازید از این مناطق در جلسه ای که با حضور فرماندار جاسک، مدیر عامل هلال احمر و سرداران سپاه برگزار شد مقرر شد تمام امکانات استان برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه مصوب شد تا زمان بازگشایی راه های موصلاتی نیازهای اولیه شهروندان با استفاده از بالگرد سپاه، ارتش و هلال احمر به مناطق ارسال شود.

برای بازگشایی راه های موصلاتی ماشین و ابزار آلات مورد نیاز از سراسر استان به این مناطق اعزام شود؛ تا زمان وصل شدن آب مناطق سیل زده گروه های جهادی آب معدنی به اندازه کافی به مناطق ارسال کنند.

آشپزخانه و نانوایی سیار در مناطق سیل زده دایر شود و روزانه بیش از سه هزار دست غذای گرم تهیه و بین سیل زدگان توزیع شود.

گروه های جهادی متشکل از پزشک و مشاور به این مناطق اعزام می شوند و در صورت احساس نیاز بیمارستان صحرایی نیز استقرار داده می شود.

هلال احمر نیز در کنار گروه های جهادی بسیج به خدمات رسانی و تهیه بسته های غذایی و حمایتی نیز می پردازد و اداره برق استان نیز در اسرع وقت برق روستاهای سیل زده را وصل کند

منبع: هرمز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها