خسارت‌های سیل هرمزگان در کوتاهترین زمان جبران می‌شود



مجموعه دولت پیگیر شرایط مناطق سیل زده جنوب کشور از جمله هرمزگان هستند و با حمایت‌های ویژه، خسارت های سیل در کوتاهترین زمان جبران می شود.
به گزارش صبح ساحل،استاندار هرمزگان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر این سیل خسارت‌های بسیار به ابنیه، جاده، تاسیسات آب و برق و دیگر بخش ها وارد شده که هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست.
فریدون همتی افزود: امدادرسانی با استفاده از بالگرد در مناطق سیل زده شرق هرمزگان از همان ابتدای وقوع سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
این مقام مسوول بیان داشت: ستاد مدیریت بحران استان از همان ابتدا در مناطق سیل زده حضور یافت و همچنان فعال است و کمک های بسیار خوبی نیز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی صورت گرفته است.
همتی اضافه کرد: تمام امکانات موجود، نیروها و تجهیزات برای امداد رسانی و ارائه خدمات به مناطق سیل‌زده در شهرستان های جاسک، بشاگرد و سیریک به کار گرفته شده‌ نیروهای امدادی و خدماتی به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.
فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان از پنجشنبه شب آغاز شد و تا یکشنبه ادامه داشت که به دنبال آن بیشترین بارندگی در شهرستان قشم و بندرعباس و بعد از آن در شرق استان ثبت شده است.
طی بارندگی ها سیلاب زیادی در شرق هرمزگان جاری شد که روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و بسیاری از خانه های اهالی روستاها دچار آبگرفتگی شدید شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها