فوتسال نونهالان بندرعباس:

دیدارهای معوقه هفته دوم فردا برگزار خواهد شد



بازی های هفته سوم و معوقه هفته دوم فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس فردا پنج شنبه و پس فردا جمعه برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل دیدارهای هفته سوم و معوقه هفته دوم فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس جام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی پنج شنبه بیست و ششم و جمعه بیست و هفتم برگزار خواهد شد.
محمود حمزه پور مسوول کمیته مسابقات فوتسال شهرستان بندرعباس گفت: بازی های هفته سوم گروه اول پنج شنبه در سالن شهدای دوراهی ایسینی برگزار خواهد شد که طی آن ساعت ۹ صبح آیندگان با شهدا کربلا بازی خواهد کرد. 
ساعت ۱۰ صبح نیک پخش و دریا دلان به دیدار هم خواهند رفت. ساعت ۱۱ بازی تیم های پرسپولیس و پرواز برگزار خواهد شد و ساعت ۱۲ تیم های کوی آیت الله غفاری با منتظران برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: بازی های معوقه هفته دوم روز جمعه بیست و هفتم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن مخابرات برگزار خواهد شد.
در بازی ساعت ۱۴ فانوس با نبرد بازی می کند. در ساعت ۱۵ انصار المهدی به دیدار خواجه عطاء خواهد رفت. تیم های اتحاد سرخون و شهید پالاهنگ بازی خود را ساعت ۱۶ برگزار خواهند کرد و در ساعت ۱۷ آخرین بازی بین تیم های ابرار زیبا شهر و عقاب برگزار خواهد شد. 
حمزه پور گفت : در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت که در گروه اول تیم های نیک پخش، کوی آیت‌الله غفاری،  منتظران، شهسوار کربلا، پرواز،دریا دلان جنوب،پرسپولیس و آیندگان و در گروه دوم تیم‌های فانوس ، عقاب، ابرار زیبا شهر ،شهید پالاهنگ،خواجه عطا ء،  نبرد ، انصار المهدی و اتحاد سرخون با هم به رقابت خواهند پرداخت .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها