محور مواصلاتی بخش گافر و پارامون در شهرستان بشاگرد مسدود است



فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: محور مواصلاتی بخش گافر و پارامون در شهرستان بشاگرد مسدود است و مایحتاج برخی از روستاها در این شهرستان توسط بالگرد های های سپاه انجام شده است.

به گزارش صبح ساحل،  احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد در خصوص وضعیت این شهرستان در سیل اخیر گفت: ارتباط زمینی با بخش گافر و پارامون این شهرستان به علت طغیان رودخانه برقرار نیست.

فرماندار شهرستان بشاگرد با بیان اینکه ۲۰ روستا در این شهرستان آب و برق و تلفن آنها قطع است، عنوان کرد: از ۴۸ روستا ۱۸ روستا در بخش گافر و پارامون بدون آب و برق و تلفن به سر میبرند و تاکنون قادر به امداد رسانی زمینی نبوده ایم.

محمودی در خصوص شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر عدم امداد رسانی توسط اداره راهداری این شهرستان به یکی از روستاها توضیح داد: این مطلب اصلا صحیح نیست و امکانات این اداره در پشت رودخانه گیر کرده و امکان عبور از آن را ندارند.

وی گفت: تاکنون اقلام ضروری و مایحتاج به روستاهای سیت بند خرس، سگن، سگرکن، پاراپیون، نورآباد، خوشاب درشهر گافر نیز انجام شده است و امروز مقداری اقلام توسط بالگرد های سپاه پاسداران به تعدادی از روستاها ارسال شده است.

منبع: موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها