تولید کالاهای صادرات محور راهبردی برای رونق اقتصادی است



استاندار هرمزگان گفت: تولید کالاهای صادرات محور از راهبردی های اصلی برای موفقیت و رونق اقتصادی است و موجب افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال می شود.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز پنجشنبه درهمایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه هرمزگان افزود: با افزایش تولید کالاهای صادرات محور، کیفیت کالاها نیز ارتقا می‌یابد و این کالاها می‌توانند در بازارهای جهانی رقابت داشته باشند.
وی بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع صادرات کالا، حمایت و پشتیبانی از صادرکنندگان به طور ویژه در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم با رفع موانع، بستر مناسبی برای فعالیت آن ها فراهم شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت:باید تلاش کنیم که سهم کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی هرچه بیشتر افزایش یابد و در این راستا نیز باید حمایت‌ها و کمک‌های خوبی از فعالان بخش خصوصی داشته باشیم.
همتی اضافه کرد: رونق اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم را به همراه دارد و با حضور و فعالیت بخش خصوصی در حوزه اقتصاد، می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم.
وی ادامه داد: بخش خصوصی نقش بسیار مهم و محوری در حوزه اقتصاد ایفا می کند و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و سازمان ها باید در کنار این بخش بوده وحمایت از آن ها را در اولویت قرار دهند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی وصادرکنندگان بیان داشت: تشکل های بخش خصوصی بویژه اتاق بازرگانی باید موانع این بخش را در نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح کنند تا به سرعت برای رفع آن ها چاره اندیشی و اقدام شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها