دو ماراتن آقایان کشور جام هرمز:

محمد جعفر مرادی قهرمان شد



ششمین دوره مسابقات دو ماراتن آقایان کشور جام هرمز با قهرمانی محمد جعفر مرادی در جزیره هرمز به پایان رسید.
ششمین دوره مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) با شرکت ۶۶ دونده از استان های سراسر کشور ظهر امروز ۲۷ دی ماه با استقبال پرشور مردم خونگرم جزیره هرمز استان هرمزگان برگزار شد و در پایان نیز محمد جعفر مرادی از استان تهران با زمان ۲:۲۹:۰۱ ساعت به عنوان قهرمانی رسید.
همچنین پژمان کوزه ای از استان همدان و حسن عابدی از استان فارس به ترتیب با زمان های ۲:۲۹:۵۱ و ۲:۳۲:۰۷ به مقام دوم و سوم دست یافتند.
به نفرات برتر مسابقه ماراتن آقایان به ترتیب نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم نیز جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می شود.
همچنین به ۲۰ دونده بخش ماراتن که در محدوده زمانی ۳:۳۰:۰۰ ساعت از خط پایان عبور کنند، جایزه ۲.۵ میلیون ریالی اهدا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان افزود: صمیمانه از تک‌تک شهروندان جزیره هرمز تشکر می‌کنم که به نحو احسن در میزبانی از مسابقات جام هرمز سنگ تمام گذاشتند.
محمودرضا امیاری بیان کرد: امیدوارم سال آینده مسابقات جام هرمز بین‌المللی برگزار شود و شاهد برندسازی جزیره هرمز در سطح جهانی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت بنا گستر کرانه باوجود شرایط سخت اقتصادی کشور بازهم حامی ورزش و توسعه آن در استان هرمزگان است که جای تقدیر دارد.
امیاری در پایان ابراز امیدواری کرد مسابقات دوومیدانی ماراتن هرمز را با جزیره هرمز بشناسند.
در ادامه سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: مسابقات امسال در هرمز از هر نظر نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر و رو به توسعه است و نشان‌دهنده بالا رفتن کیفیت این مسابقات بود.
ایرج عرب اضافه کرد: شرایط برگزاری مسابقات نسبت به سال قبل بهتر و در حال تدارک و برنامه‌ریزی با همکاری شرکت بنا گستر کرانه برای برگزاری بین‌المللی ماراتن هرمز هستیم.
وی در پایان اظهار کرد: به دلیل اتفاقات منطقه ای در مسابقات امسال نتوانستیم شاهد حضور کشورهای دیگر باشیم.
بخشدار جزیره هرمز نیز افزود: مسابقات جام هرمز با همکاری مسئولان کشوری و استانی هرساله بهتر از سال قبل برگزار و به برندی برای جزیره هرمز تبدیل‌شده است.
سید مجدالدین حسینی اظهار کرد: امیدواریم در سال آیندهشرایط به‌مراتب بهتری نسبت به سال‌های قبل برگزار خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با همکاری مسئولان هرمز را به پایلوت ورزش جنوب کشور به‌ویژه دریایی و ساحلی تبدیل کنیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها