امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

تواضع مردم مناطق سیل زده چیزی از مسئولیت ما کم نمی‌کند



امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی ساده‌زیست و متواضع هستند و شاید حتی نسبت به نارسایی‌ها شکایت هم نکنند اما این تواضع، چیزی از مسؤولیت‌های ما و مسؤولان کشور در قبال این عزیزان کم نمی‌کند.

به گزارش صبح ساحل، شیخ سید عبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت بندرعباس اظهار کرد: سختی‌های زندگی، آزمایش‌های الهی هستند. آزمایشی برای زیان‌دادگان و برای ما که دیگران را در سختی‌ها یاری کنیم.

وی با بیان این که سیل سیستان و بلوچستان، همه ما را بیدار کرد و قلب همه را به درد آورد، افزود: اکنون نیز مسؤولیت دولت و مردم سنگین است تا مردم سیستان و بلوچستان را تنها نگذارند و به آنها برای عبور از این مشکلات بزرگ یاری رسانند.

امام جمعه اهل‌سنت بندرعباس اضافه کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی ساده‌زیست و متواضع هستند و شاید حتی نسبت به نارسایی‌ها شکایت هم نکنند اما این تواضع، چیزی از مسؤولیت‌های ما و مسؤولان کشور در قبال این عزیزان کم نمی‌کند.

شیخ قتالی ادامه داد: همه مردم ایران عزیزند؛ چه آذربایجان، چه لرستان، چه خوزستان و چه کرمانشاه، چه ترکمن و چه سیستان و بلوچستان هر نقطه از ایران که سیل یا بحرانی در آن رخ دهد، از وجود ما و بخشی از پیکره ایران هستند و قلب همه ما به درد می‌آید و مسؤولیت‌مان را برای یاری رساندن سنگین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی که از ساکنان بندرعباس بوده است در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس تشییع می‌شود که برای آن مرحوم آرزوی مغفرت الهی را داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها