آبرسانی سیار به ۱۳ روستای بشاگرد



معاون بهره برداری آبفای هرمزگان از آبرسانی سیار به ۱۳ روستای بشاگرد خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علا امیریان نژاد در خصوص وضعیت آبرسانی به شهرستان بشاگرد در بارندگی‌های اخیر، اظهار داشت: مشکلی در تأمین آب شهرهای سردشت و گوهران نداریم اما در روستاهای تحت پوشش (سیزده روستا) به دلیل طغیان رودخانه جگین و از بین رفتن جاده دسترسی هم اکنون امکان تعمیرات خطوط انتقال آب وجود ندارد.

امیریان نژاد افزود: در حال حاضر تا زمان رفع مشکلات دسترسی، آبرسانی به روستاهای این شهرستان به صورت سیار (با استفاده از ده دستگاه تانکرآبرسانی) انجام می‌شود.

وی بیان داشت: منابع تأمین آب روستاهای تحت پوشش در این شهرستان از محل چاه‌های تحت الارضی است که متأسفانه در پی بارندگی‌های شدید و گل آلود شدن این منابع، امکان ارسال آب به شبکه توزیع آب روستاها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از مواد منعقد کننده و کاهش کدورت ایجاد شده، مشکل قطعی آب را در این روستاها مرتفع نمائیم.

امیریان نژاد تصریح کرد: برای تسریع در روند تعمیرات خطوط انتقال و رفع قطعی آب بایستی منتظر بازگشایی راه‌های دسترسی به این روستاها و فروکش کردن آب رودخانه جگین باشیم که با بازگشایی مسیرها طی ۲۴ ساعت تعمیرات انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها